BUTIKKEN ER ÅBEN ALLE HVERDAGE 10:00-17:30 OG LØRDAGE 10-14 SE ALLE ÅBNINGSTIDERNE NEDERST PÅ SIDEN

BENYT BYTTE/RETUR PAKKER LABEL SERVICE

Hvis du har behov for at returnere en pakke til os kan vi anbefale dig at benytte vores retur Post pakke label service, eller inlever det i butikken på Sommervej. Har du tilvalgt udvidet fortrydelse med fri retur kan du benytte den medsendte pakkelabel. Vælger du at retuner men anden pakkeleverandør bør du følge vores vejledning for at ungå problemer. Adressen finder du nederest her på siden.

Fordelen ved at bruge vores returservice er bla. at det er nemt, billigt, pakken kommer frem til rette adresse og du slipper for at stå i kø på et Post kontor.

Fremgangmåde hvis du sender som pakke:

  1. Pak det som ønskes returneret godt ind
  2. Vigtig HUSK altid at vedlæg den retur seddel som var med i pakke ellers kan en manual version udskrives her returseddel
  3. køb en label (benyt link her på siden) eller den medsendt retur label (retur label er medsendt hvis det er tilvalgt ved bestilling)
  4. så snart din bestilling på retur label er behandlet fremsendes den umiddelbart efter som vedhæftet PDF 
  5. udskriv den fremsendte pakkelabel på hvidt papir
  6. tape den på pakken med klar tape eller brug en pakkelabel lomme
  7. aflever pakken på det lokale PostNord posthus eller postNord Pakkeshop FIND INDLEVERINGSSTED HER

Fremgangmåde hvis du indlever i vores butik:

  1. Kom ind med det som ønskes returneret godt ind
  2. Vigtig HUSK altid at medtage den retur seddel eller kassebon for varen som skal byttens/retur
  3. Kom forbi butikken på Sommervej 19, 8210 Aarhus V. i åbningstiden
  4. Se i øvrigt bestemmelser og bon for returvare købt i butikken hvis der er spørgsmål

BEMÆRK

Forsendelsen er dit ansvar indtil vi har modtaget pakken selv om du benytter en label fra os.

HVIS DU ØNSKER AT BYTTE ELLER FORTRYDE KØB BESTIL RETURLABEL HER

VED REKLAMATION KONTAKT OS PÅ E-MAIL HER SÅ HJÆLPER VI MED EN HURTIG LØSNING HUSK AT MEDSENDE KØBSKVITTERING


CORONA RESTRIKTIONER OG VARE OMBYTNING BYTNING

Hvordan går jeg hvis jeg har købet en vare online og hvad hvis den er købt i butikken?

Er varen købt online er alt som det plejer at være
Varen sendes tilbage med udfyldt retur seddel som er modtaget med varen og angivelses af den ønskede ny størrelse, når vi har modtaget vare sender vi den nye vare tilbage til dig. DU kan også benytte Click & Collect og aflevere returvaren når du afhenter den nye.

Er Varen Købt i den fysiske butik
Den ønskede nye vare bestilles online til afhentning eller levering. A) Returnering kan ske ved afhentning af den nye (husk kvittering). B) ved levering SKAL der tilvælges udvidet fortrydelse ved ordre så bliver der medsendt retur label som skal benytte til at sende den ombyttet vare retur med. VIGTIG benyt returseddel som er med den nye vare ved returnering og 1) X i fortrudt køb 2) skriv ” købt i butikken”
BETALING du får et udlæg på denne ombytning men kun til vi har modtage varen retur få refundere vi beløbet


Benyt venligst altid vores Returseddel som er medsendt varerne i pakken når der returneres:

Er den bortkommet kan du downloade en ny her:

DOWNLOAD RETURSEDDEL HER

Benyt altid denne retur adresse:

Aquashoppen.dk
v/Aquatic Marine
Sommervej 19
Dk-8210 Aarhus V.
Denmark

** Hvis der er noget galt med vare (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Aquashoppen.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Vær opmærksom på produkter der anvendes i klorvand skar der forventes en hvis nedbrydning på så levetiden kan blive afkortet

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationsret på reparationer og vedligeholdelsesarbejde

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen kan du kontakte os på mail@aquashoppen.dk eller telefon: +45 54131360
Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.

Se den fulde udgave at vores Handelsbetingelser her